Sri Lanka 2014

28 juli 2014 - Negombo, Sri Lanka

Pieter en Saskia, met Eva (12 jaar), Lois (10 jaar) en Marijn (6 jaar). 25-7 / 22-8 2014.

Na een lange reis vanuit Frankfurt kwamen wij aan op het vliegveld van Colombo in Sri Lanka. Helaas kon de immigration officier nog wat onoverkomelijkheden in onze VISA ontdekken, na nog een nieuw VISA te hebben aangeschaft kon onze vakantie beginnen. Onze vriendelijke chauffeur stond te wachten. Lois moest onderweg naar ons hotel 2 keer het busje uit, aangezien de landing met het vliegtuig nog in haar lijf zat. Gelukkig knapte ze daarna weer snel op. Ons hotel Icebear, in Negombo, is een prima plek om de rondreis te starten en te wennen aan de veranderende omstandigheden. De temperatuur, maar vooral de vochtigheid is overweldigend. We hebben een appartement, waar we ruim met zijn 5 en kunnen verblijven. Deze eerste dagen doen we nog niet veel, keertje zwemmen in een nabijgelegen hotel, een keer met de tuktuk naar het centrum om wat rond te slenteren en wandelen langs de kustlijn, kijkend naar de vissers die met hun boten terugkomen uit zee. Of gewoon lekker armbandjes maken voor het personeel van de Icebear hotel. Morgen vroeg uit de veren Om 5.00 uur gaan we naar de vismarkt om de vishandel te bestuderen en daarna relaxen op een bootje in de lagune om exotische vogels te spotten...

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Zeer Oude Mac:
    30 juli 2014
    Oude Pier,

Met veel belangstelling zullen we jullie avonturen op de voet volgen. Vergeet niet een keertje "deviled chicken" te eten!

Oude Mac
  2. Oude Gent:
    31 juli 2014
    Ziet er allemaal heel erg prima uit! Ik zou oppassen met die kip: wie weet wat die allemaal heeft moeten meemaken voor ie de deviled status heeft bereikt! Marianne Thieme doet er wat aan! (Eet smakelijk!)